لوگو یا نشانه چیست؟

فهرست مقاله

لوگو یا نشانه چیست؟

سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان همراه سایت آرمیا دیزاین

امروز هم با یکی دیگر از مقاله های مرتبط با لوگو با عنوان لوگو یا نشانه چیست ؟ در خدمت شما هستیم . همه ما میدانیم که لوگو هویت یک شرکت است، این بخش مهمی از یک کسب و کار است ؛ چرا که یک لوگو یکی از اولین مواردی است که در حافظه مشتریان و مخاطبان شما می ماند و لوگو در مورد شرکت حرف زیادی می گوید، زیرا اگر لوگو نداشته باشید در ذهن مخاطب نمی مانید و این چیزی نیست که شما میخواهید این رو بدونید که مخاطبان همواره بدنبال متفاوت ها هستند و در نتیجه به سراغ رقبای شما میروند که دارای ساختار بهتر هستند چون آنها لوگویی دارند که در ذهن این مخاطبان می ماند . پس مهم است که شما دوستان عزیز طراحی لوگو را جدی بگیرید وبه صورت جدی بدنبال ارتقای کسب و کار خودتان باشید . تیم طراحی آرمیا دیزاین با بهره گیری از متدهای جدید و تاثیر گذار بدنبال ارتقای هویت بصری تمام کسب و کارهاست و در راستای این هدف تمام تلاشمان را می کنیم .

طراحی لوگو یک بخش مهم است که باید از جنبه های مختلفی مورد برسی قرار بگیرد ، در واقعیت عموما انسان ها بدنبال خاص ترین ها هستند و ما باید با خلق لوگو های ساده و جذاب کسب و کار خودمان را نشان دهیم چون که این لازمه ادامه کارماست و سالیان سال این هویت ما باقی می ماند . لوگو باید ثبات و دوام داشته باشد و این اعتماد به نفس رو به کارهای ما بدهد . هدف بنده صرفا از این صحبت ها نشان دادن اهمیتت طراحی لوگو به شماست که بهتر بتوانید این مساله رو درک کنید . در ادامه به معرفی قدیمی ترین آرم ها و لوگو های شرکت های محبوب در دنیا می پردازیم .

در اینجا من برخی از قدیمی ترین آرم های تاریخ را که هنوز هم تحمل می کنند و در جامعه به رسمیت شناخته شده اند، باقی می گذارم، گرچه بعضی از تغییرات پس از کنونی، هنوز در تبلیغات کاملا شناخته شده است

در اینجا من برخی از قدیمی ترین آرم های محبوب که در طول زمان ثبات داشته اند و مردم آنها را به رسمیت شناخته اند معرفی می کنم .

لوگو یا نشانه چیست؟

لوگو شرکت کوکا کولا را مشاهده میکنید که همه ما با نوشابه های کوکوا آشنا هستیم و به راحتی در ذهن خودمان ثبت کرده ایم .

لوگو یا نشانه چیست؟

همه ما وقتی یک سیب گاز زده رو میبینیم بیاد شرکت اپل میافتیم ، حتما طنزهای زیادی هم در این خصوص دیده اید . بله این قدرت داشتن یک لوگو است . نقش بستن در ذهن مخاطبان نتیجه این لوگو است .

امیدوارم همه شما بتوانید تصمیمات درستی را بگیرید و به کسب و کار خودتان اهمیت ویژه ای بدهید . طراحی لوگو را جدی بگیرید . همین امروز به فکر ارتقای هویت بصری کسب و کار خودتان باشید .

به طور خلاصه، اگر آرم موثر باشد، می تواند در حافظه ما باقی بماند.

ممنون که در کنار ما بودید و این نوشته لوگو یا نشانه را دنبال کردید. شما می توانید جهت ارتقای هویت بصری خودتان با ما مشاوره داشته باشید ، لطفا از طریق طراحی لوگو سایت آرمیا دیزاین اقدام کنید و نمونه کارها را نیز مشاهده کنید .

مقالات دیگر ما را نیز بخوانید :

طراحی لوگو اسم چیست؟

نرم افزار طراحی لوگو

نکات کلیدی طراحی لوگو

۵ نکته برای طراحی لوگوهای موفق

طراحی لوگو : آرم چیست ؟

برای دیدن تمامی مقالات به بخش آموزش های کاربردی سایت مراجعه کنید .

بستن
rotate_right
بستن

ارسال پیام

image
بستن

علاقه مندی های من

image
اعلانات visibility rotate_right بستن
image
image
arrow_left
arrow_right