نرم افزار طراحی لوگو

فهرست مقاله

سلام و عرض ادب خدمت تک تک دوستان عزیز وب سایت آرمیا دیزاین

با آموزش کاربردی دیگری نرم افزار طراحی لوگو  در خدمت شما عزیزان هستیم . در این آموزش هماننده مقاله نرم افزار های طراحی لوگو ، آرم به برسی نرم افزار طراحی لوگو میپردازیم .

علائم تصویری اغلب به پیکتو گرام یا ایزو تایپ معروفند در واقع یک ایزو تایپ نام اختصاصی از دسته از علائم تصویری یا پیکتو گرام است. طراحی علائم تصویری توسط نرم افزارهای ویژه خود که اغلب آنها باید برداری باشند انجام می گیرد.

نرم افزار طراحی لوگو

نرم افزار طراحی علائم و تصویرها و آرم ها به شما این امکان را می دهند تا اشکال را ساده یا خلاصه و ادغام کنید و یا آنها را به انحا مختلف رسم نمایید. در این نوع نرم افزارها، چنانچه مایل به وارد کردن تصویری از جای دیگر باشید نیز می توانید آن را ایمپورت یا وارد کرده اما نمی توانید کار چندانی روی آن انجام دهید.

در طراحی لوگو باید از نرم افزار هایی استفاده کنید که با بزرگ یا کوچک کردن طرح کیفیت آن تغییر نکند به عبارتی نرم افزار طراحی آرم لوگو یا علائم تصویری باید برداری باشد زیرا هر چقدر تصویر در نرم افزارهای برداری کوچک یا بزرگ گردد کیفیت آن تغییر نمی کند. باید این را بدانید که علائم تصویری و آرم ها از جمله تصاویری هستند که در هر سایزی مورد استفاده دارند و گاهی به اندازه یک هسته زرد آلو کوچک می شوند و روی مهر قرار می گیرند و گاهی اندازه یک قایق بزرگ می شوند و سر در یک برج چند طبقه جا می گیرند!

در مقاله نرم افزار های طراحی لوگو ، آرم نیز به صورت کامل توضیح دادیم بنابراین لوگو باید توسط نرم افزاری طراحی شوند که با کوچک و بزرگ شدنش کیفیت آن تغییر نکند. در حال حاضر از جمله نرم افزارهای طراحی علائم تصویر و آرم ها، برنامه های کورل و ایلوستریتور است که به وسعت زیاد توسط طراحان گرافیک استفاده می شوند. فرمت های نرم افزار های برداری وکتور است که شما میتوانید از مقاله وکتور چیست و کاربرد آن چیست ؟ کاملا آشنا شوید . همچنین نرم افزار فتوشاپ یکی دیگر از نرم افزار های طراحی می باشد که فرمت آن pds می باشد که میتوانید از مقاله psd چیست با آن کاملا آشنا شوید .

ممنون که با ما همراه بودید در این مقاله به برسی نرم افزار طراحی لوگو پرداختیم .

بستن
rotate_right
بستن

ارسال پیام

image
بستن

علاقه مندی های من

image
اعلانات visibility rotate_right بستن
image
image
arrow_left
arrow_right