آرمیا دیزاین

طراحی لوگو برای شما

طراحی لوگو

با سلام

در این بخش شما میتوانید طرح های خود را از طریق فرم تماس با ما و همچنین از طریق تیکت پشتیبانی سفارش دهید . در ادامه توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض میکنم .

طراحی انواع لوگو و ثبت آن برای کسب و کار خودتان با ارائه طرح های با کیفیت .

 

طراحی لوگو

طراحی لوگو

روند طراحی لوگو به صورت زیر می باشد : 

  • تماس تلفنی و صحبت در مورد کسب و کار شما ، همچنین دیدن نمونه کارها توسط شما
  • واریز پیش پرداخت برای استارت پروژه شما ، تعرفه طراحی لوگو logo به هیچ وجه مشخص نیست و صرفا پس از صحبت های اولیه و ارزیابی ما از کار شما مشخص میشود .
  • در طراحی لوگو شما بایستی از مرحله اول با ما در ارتباط باشید تا پایان کار تا سرعت و بهره وری کار به نحو احسنت صورت گیرد .
  • ارائه اتود های اولیه به شما و انتخاب شما از بین اتود های ارائه شده
  • انجام طراحی اتود انتخاب شده و تایید نهایی شما از کار
  • در نهایت پرداخت وجه نهایی و سپس ارائه فایل های طرح به شما

نکته : به درخواست شما عزیزان یک پلن بهینه از نظر قیمت تهیه شد که ادامه میتوانید تعرفه طراحی لوگو این پلن را ببینید.

 

طراحی آرمیا دیزاین ” طراحی لوگو

سعی ما رضایت شماست و در جهت گرفتن این رضایت تمام تلاش خودمان را بکار میگیریم .

دوستان عزیز این صحبت ها تنها آشنایی اولیه ما با شما بود ، شما هم مانند کسانی که قبلا با ما کار کرده اند و الان راضی هستند حتما سئوالات زیادی را در

ذهن خود دارید . ما صمیمانه منتظر رفع ابهامات شما و ارائه طرحی بی نقص به شما هستیم .

نمونه کار طراحی لوگو و آرم :

برخی از نمونه کارها

لوگو سایت جم باکس

لوگو شرکت شمو

لوگو شرکت آترونیک کیش

لوگو مجموعه رستورانی غذای دریایی بهار

لوگو انجمن نیکوکاران دوستداران انسانیت

لوگو کلینیک مشاوره امیر

لوگو شرکت سولار انرژی جنوب

لوگو کافه قهوه چی

لوگو مشاورین املاک خانه سبز

لوگو گالری طلا و جواهر رویا

لوگو فروشگاه شاد

لوگو فروشگاه آنلاین سورس مارکت

لوگو باشگاه یوگا نشاط

لوگو فروشگاه بازار

لوگو شرکت معماری آراد

تعرفه طراحی لوگو
طراحی لوگو

آموزش طراحی لوگو و آرم ، برند سازی ، نکات طراحی لوگو ، تعرفه طراحی لوگو

در نگاه اول طراحی لوگو یا نشانه یکی از مهمترین عناصر ارتباط شما با مشتریانتان است. ارتباطی صریح ، سریع و خلاق که در وهله اول احساس بیننده را نسبت به شما بر می انگیزد.

طراحی لوگو کاری فراتر از گذاشتن هویت بصری یک برند در یک قاب است. لوگو اغلب در نگاه اول تاثیر بسزایی در درک و احساس مشتری از شرکت و همچنین تصمیم‌گیری او برای خریداری محصول آن شرکت دارد. در دنیای امروز که با لوگوهای مختلف رنگ‌آمیزی شده حتی کودکانی که توانایی بستن بند کفش خود را ندارند تنها بادیدن لوگوی هر شرکت قادر هستند تشخیص دهند هر شرکتی چه محصولی تولید می‌کند.

این ارتباط باید به گونه ای باشد که موارد زیر را به صورت کامل پوشش دهد تا موفق تلقی شود :

  • تامین نیاز های بصری چشم ( اعم از رعایت تناسبات ، رنگ و … )
  • انتقال مفهومی خاص به روشی جذاب ( خلاقیت )
  • متوجه ساختن بیننده از حیطه کاری شما یا نام تجاریتان
  •  طراحی لوگو
  • قابلیت تطابق در هر یک از اوراق شما ( سربرگ ، کارت ویزیت و … )
  • رعایت اصول زیبایی شناختی و پرهیز از تقلید
  • لوگو باید خود به عنوان یک اثر هنری دارای جذابیت های منحصر به فردی باشد

در حقیقت لوگو چیزیست که برند شما را از رقبای شما متمایز می‌کند. بنابراین اینکه تصویر شما بی‌همتا باشد و متفاوت از بقیه تصاویر موجود، بسیار مهم بوده و نکته ایست که تمام شرکتها و کمپانی‌ها درگیر آن هستند.

در انتخاب و طراحی لوگو بسیار مهم است نمادی خلق شود که از تصاویر خلق شده موجود متفاوت باشد که البته از دید بسیاری تقریبا غیر محتمل است اما باید به‌عنوان یک هدف بسیار مهم به آن نگریست. البته این نکته را نیز نباید از نظر دور داشت که هیچ ضمانتی برای اینکه لوگوی انتخابی شما توسط دیگر شرکتها و افراد استفاده نشود وجود ندارد.

همان طور که مشخص است اگر از نگاهی سطحی بخواهیم گذر کنیم و وارد بطن طراحی Logo شویم می بینیم که در طراحی یک لوگو باید عناصر زیادی رعایت شود. فراموش نکنید که لوگوی شما نشان دهنده بینش شما در زمینه کاریتان است. خوانایی ، رسایی ، گیرایی و خلاقانه تر بودن از ارکان اصلی طراحی یک لوگوی موفق است . طراحی لوگو منحصر به فرد تنها بدین معنی نیست که از شباهت لوگو به لوگوهای دیگر بپرهیزید بلکه نکته مهم در فوق‌العاده بودن آن است. گذاشتن آیکن یک صنعت و یا شرکت بر روی یک صفحه بسیار وسوسه کننده است اما مهمتر از آن فکر خللاقانه پشت آن است. برای روشن شدن این نکته به لوگوی کمپانی مرسدس بنز دقت کنید. لوگوی این شرکت یک ماشین نیست یا لوگوی شرکت هواپیمایی ویرجین‌آتلانتیک یک هواپیما نیست. آرم شرکت اپل یک کامپیوتر نیست.

در اینجا ما ابتدا نیاز های شما را به صورت دقیق مورد توجه قرار می دهیم. با توجه به نیاز های کاریتان شروع به فرآیند طراحی می کنیم. ابتدا با توجه به زمینه کاری شما شروع به ایده پردازی  می کنیم. ایده ها را تبدیل به طرح می کنیم و سپس از میان آنها بر اساس معیار های اصلی طراحی آنها را انتخاب کرده و سپس اجرا می کنیم.

کاملا صحیح است، لوگو یک تصویر است ولی معرفی یک برند نیز هست. این لوگو بناست مخاطبین خاصی را به خود جلب کند. بنابراین بهتر است در زمان انتخاب طرح خود مدام این موضوع را در ذهن خود به خاطر بیاورید. تمام موارد و نکاتی که این برند به ذهن شما می‌آورد بر روی کاغذ بنویسید که ایدئولوژی و تفکر آن برند را در ذهن شما تدائی می‌کند. وبسایت‌هایی همچون نایکی و غیره را بررسی کنید. اما هوشیار باشید که تنها از زیبایی شناسی طراحهان آن الهام بگیرید و نه از مفاهیم و معانی لوگوها.

قیمت، زمان و تعرفه طراحی لوگو

طراحی لوگو هزینه مشخصی نداشته و هزینه آن بستگی به نوع لوگو دارد. مدت زمان طراحي لوگو متناسب با سطح طراحی و درخواست های مخاطب ارزیابی می گردد . در حال حاضر تعرفه طراحی لوگو در آرمیا دیزاین پلن بهینه و طراحی ارزان لوگو رو آماده کرده ایم که شما میتوانید از آن استفاده کنید.

بیش از هرچیز آگاه باشید که لوگو شما چه مفهومی دارد. هر لوگوی تاریخچه خاص خود را دارد که در هم آمیخته با مفاهیم و اهداف مشخصی است. به‌عنوان مثال لوگو اپل را در نظر بگیرید. سیبی که قسمتی از آن خورده شده است. یا ویکیپدیا لوگوی پازلی نصفه که از حروف الفبای فرهنگ‌های مختلف پوشیده شده است. هر دو لوگو بسیار ساده هستند اما پیچ و تابی از ایدئولوژی برند در آنها نهفته است. از آنجایی که لوگو مهمترین بخش بصری ایده یک برند و کوچکترین مبین هویت آن است، یک نگرش صادقانه برای تعریف DNA آن یک روش حتمی برای یک نتیجه موفقیت آمیز است.