فری پیک Freepik.com به ایران آمد!

فهرست مقاله

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

همه ما با سایت فری پیک Freepik.com آشنا هستیم ، یکی از بزرگترین ارایه دهندگان مجازی عکس ها و تصاویر استوک و طرح های گرافیکی با کیفیت بالا که با تنوع موضوعی فراوان و آرشیو بزرگ خود تبدیل به یکی از پر مخاطب ترین در بین سایت های مشابه خود شده است.
سایت فری پیک در سال ۲010 تاسیس شد و امروز از معتبرترین وبسایت های دانلود و فروش تصاویر استوک و گرافیکی است.
طراحان وب و گرافیست ها برای طراحی مجلات ، ‌بنرهای تبلیغاتی ، پوسترها و امثال اینها ، به محصولات گرافیکی و تصاویر با کیفیت نیاز دارند و وقت گیرترین و سخت ترین قسمت طراحی ، تبلیغات و تولید محتوا پیدا کردن عکس با کیفیت و متناسب با موضوع است که قطعا یکی از منابع آنها فری پیک است . اما مشکل از جایی شروع می شود که کاربران ایرانی امکان دسترسی به بخش پریمیون این آرشیو بی نهایت را ندارند.

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که هنگام جستجوی طرح ، عکس ، بهترین طرح ها و عکسها از سایت frepik است و به دلیل ارم فری پیک بر روی تصاویر امکان استفاده از آنها را ندارید و باید اشتراک سایت را خریداری کنید.
اما به دلیل ممکن نبودن انتقال بانکی و نداشتن کارت های معتبر بین المللی (ویزا کارت مستر کارت ) قادر به خرید اشتراک freepik و دانلود طرح ها و عکس های محبوبتان نبوده اید.
می خواهیم سایتی را به شما معرفی کنیم که همه این مشکلات را حل کرده است. سایت فری پیک Free-pik.ir در اوایل اسفند ماه 1397 توسط جوان خوش فکر یاور زارع کار خود را آغاز کرد و در این مدت کوتاه توانست جایگاه خود را بین کاربران ایرانی باز کند.
این سایت امکان دسترسی به کلیه طرح های گرافیکی و تصاویر پریمیوم سایت فری پیک را مستقیم و با ثبت سفارش می دهد. کافی است لینک طرح مورد نظر خود را از سایت freepik.com کپی کنید و درسایت free-pik.ir ثبت نام ، ثبت سفارش و دانلود کنید.
سایت فری پیک دارای یک ثبت سفارش است که ما حتی بصورت تکی هم میتوانیم ثبت سفارش کنیم تا چند صد طرح مختلف که مبلغ هر یک طرح فقط 5000 تومان می باشد ،برای کاربران و نیاز معمولی تا نیازهای حرفه ای و شرکتی مناسب است . شما با کارت های عضو شتاب خود به راحتی می توانید از این سایت طرح ها و تصاویر گرافیکی پرمیوم سایت فری پیک دات کام را خریداری کنید .
انواع طرح ها و تصاویر این سایت شامل : مانند موک آپ ها برای کالاهای تبلیغاتی شما ، قالب های آماده استفاده با طراحی های نوین برای طراحی بنرهای تبلیغاتی ، منوهای رستوران و … ، تصاویر استوک برای تولید محتوا ، وبلاگ نویسان ، روزنامه نگاران و وکتور های زیبا و هر چه که شما ممکن است برای طراحی های خاصتان به آن نیاز داشته باشید را می توانید در این سایت پیدا کنید.
یکی از مزیت های سایت فری پیک free-pik.ir خریدی سریع ، مطمئن و ارزان بودن آن است ، شما هر طرح و عکسی که در بخش پرمیوم که نیاز به اشتراک ویژه freepik.com هست را می توانید در فری پیک Free-pik.ir پیدا کنید.
علاوه بر آن این سایت به صورت هفتگی چند تخفیف ویژه را در اختیار مشترکینش قرار می دهد .
در نهایت سایت فری پیک با قیمت های ارزان و منصفانه پشتیبانی خوب و مهمتر از همه رابط کاربری آسان یکی از بهترین اتفاق های گرافیکی چند سال اخیر است.

www.Free-pik.ir

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بستن
rotate_right
بستن

ارسال پیام

image
بستن

علاقه مندی های من

image
اعلانات visibility rotate_right بستن
image
image
arrow_left
arrow_right